Thursday, April 28, 2011

A Model Is Born

A recent, urgent need here for a virile middle aged model to wear a vintage jacket for an Alumni ad prompted folks around here to press me into posing for this shot.

Luckily they caught my good side.

At last I may have found my true calling. We have hair models, eye models, hand models and foot models for different purposes. I may be the first person in history who makes his debut by literally backing into the business as a "butt model."

Anyone know a good agent? (haha)

10 comments:

  1. Hey Fred, nah. People would probably pay me not to model. lol

    ReplyDelete
  2. Sears MIGHT call - pretty impressive modelling!

    ReplyDelete
  3. Haha! Thanks... hmmmm... Yeah. Okay. Call me "Tooshie Man"

    ReplyDelete
  4. Why I am I reminded of this Easter Nursery Rhyme:

    Hot cross buns! Hot cross buns!
    One a penny two a penny - Hot cross buns
    If you have no daughters, give them to your sons
    One a penny two a penny - Hot cross buns

    LOL!!! Happy Belated Easter!!! Sorry this is late butt it is so difficult to find Easter humour!!!

    ReplyDelete
  5. All with the expectation that many will 'moon' over your perfect poses, no doubt.

    ReplyDelete
  6. LMAO! Ooops, there goes my new livelihood!

    ReplyDelete
  7. I'm trying to think of a smart ass thing to say.

    ReplyDelete
  8. Theres our Kristy, never at a loss for potty mouth... LOL

    ReplyDelete